Zobrazeno 1 - 10
of 340
pro vyhledávání: '"R Bamford"'
Autor:
B. Eliasson, A. Senior, M. Rietveld, A. D. R. Phelps, R. A. Cairns, K. Ronald, D. C. Speirs, R. M. G. M. Trines, I. McCrea, R. Bamford, J. T. Mendonça, R. Bingham
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 12, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Nonlinear wave mixing has been explored in space plasma. Here the authors report beat-wave Brillouin scattering experiment at EISCAT, in which two radio waves at different transmitted frequencies are driving ion acoustic waves in the ionosphere, lead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fdced3457f242afae186e917c410f81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Annals of The Royal College of Surgeons of England. 104:330-333
Introduction Virtual reality (VR) fully immersive interactive video teaching (VR FIIT) allows learners to develop through observing and interacting with complex realistic environments, developing technical and nontechnical skills. One such complex cl
Publikováno v:
British Journal of Surgery. 109
Aim Traditional classroom-based teaching of surgical skills has been used commonly in the past. Although, use of an escape room is a new form of a practical teaching method to deliver surgical skills teaching. We compared and assessed effectiveness o
Publikováno v:
British Journal of Surgery. 109
Aim The emerging field of gamification, the addition of game play elements to non-game settings, is widely used in business and is increasingly being used in education. Successful methods have included live leader boards and a web-based game solving
Publikováno v:
British Journal of Surgery. 109
Aim Combining traditional simulation (TS) and the emerging field of gamification, to create medical Escape Rooms (ERS) has been used in Nursing to good results but is yet to be widely adopted in medical education. We conducted a pilot study to create
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.