Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"R Aditama"'
Publikováno v:
Jurnal Lebesgue, Vol 3, Iss 2, Pp 344-350 (2022)
Mathematics is one of the national content subjects with the lowest index value in Avicenna Tenjo Vocational School, this is due to the lack of interest or motivation of students. Motivation is a key factor in the success of learning to try to improv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36cbbd448a4b4fc286d1f8fa53a27426
Publikováno v:
Jurnal Lebesgue, Vol 5, Iss 1, Pp 120-141 (2024)
This study aims to determine the effect of Internal Audit (X1), Employee Performance (X2) on Internal Control (Y) with the variable Intervening Fraud Prevention (Z) at PT. TransSpace Committee. This research includes causal associative research using
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4b1baa7b4464410806b966013ba1286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Aditama, Linah Marlinah
Publikováno v:
MathVision : Jurnal Matematika. 4:30-35
Penelitian ini membahas mengenai analisis faktor-faktor mengenai keputusan pembelian busana muslim (studi kasus Butik Naufal Kecamatan Balaraja). Sampel dalam penelitian ini berjumlah 93 responden. Metode yang digunakan dalam penelitian ini adalah me
Publikováno v:
JUPE : Jurnal Pendidikan Mandala. 7
(Indonesia).Tujuan dalam penelitian ini adalah untuk mengetahui bagaimana Dampak Perilaku Sosial Mengenai Pandangan Masyarakat Terhadap Kesetaraan Gender. Banyaknya masyarakat terdampak perilaku sosialnya mengenai pandangan mereka terhadap kesetaraan
Publikováno v:
JUPE : Jurnal Pendidikan Mandala. 7
The purpose of this study is to find out how the Impact of Social Media Adaptation in Cross Culture and Defense of Cultural Acculturation in Generation Z In the Minahasa Tomohon Community, North Sulawesi. Many generation Z who were born in the 1995-2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.