Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Röhrich, C.R."'
Peptaibiotics and their subgroup of peptaibols are defined as bioactive microbial peptides containing the characteristic, non-proteinogenic a-aminoisobutyric acid (Aib). They are of permanent interest to both academics and industry owing to their man
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::bad2af8fb7f515db27f9b6ba893d8a5a
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/250295
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/250295
Invasive species that proliferate after colonizing new habitats have a negative environmental and economic impact. The reason why some species become successful invaders, whereas others, even closely related species, remain noninvasive is often uncle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::42ee6bf36785f4138fea3c76a445d03e
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/232898
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/232898
The filamentous fungus designated 'Trichoderma viride' strain 63 C-1 simultaneously produces suzukacillins (SZs), two microheterogeneous groups of peptaibols, under submerged culture conditions. Both groups are readily distinguishable by TLC: the maj
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::7c6134320e512532b8f35c2bd90f029d
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/233070
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/233070
Comments by de Jong et al., Solter et al., and Sloggett question the ecological relevance of the abundant microsporidia found in the invasive ladybird Harmonia axyridis. We contend that there is abundant evidence that native ladybirds feed on H. axyr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::9d0556442c0ecea60d611b3ee7111213
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/233798
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/233798
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.