Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"RÉMY, ÉRIC"'
Publikováno v:
M@n@gement. 2023, Vol. 26 Issue 4, p83-100. 18p.
Publikováno v:
Revue Française de Gestion; sep/oct2024, Vol. 50 Issue 318, p63-89, 27p
Autor:
Tiercelin, Alexandre, Remy, Eric
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2019 Apr 01. 34(2), 26-44.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26638557
Autor:
Ndione, Louis César, Rémy, Eric
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2018 Jul 01. 33(3), 65-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26478324
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research May 2018 70:25-38
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2017 Oct 01. 32(4), 58-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26375597
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2016 Jan 01. 31(1), 87-105.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26375531
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
M@n@gement
M@n@gement, In press, pp.1-45
M@n@gement, In press, pp.1-45
International audience; This paper contributes to the understanding of market categorisation processes. More specifically, it analyses the evolution of the independent music category, characterised as a fuzzy category by its instability, and as an al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4254::f62336971f51139d0fe56937ce1e181d
https://hal.science/hal-03967719
https://hal.science/hal-03967719
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2012 Oct 01(68), 89-94.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23529768