Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"R, van Ewijk"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, 27(7), 1871. Emerald Group Publishing Ltd.
PurposeBuilding on authoritative studies on inspiration in the field of psychology (e.g. Thrash and Elliot, 2013, 2014), this study aims to clarify how entrepreneurial inspiration – an emotional state of personal attraction toward entrepreneurship
Publikováno v:
International Journal of Productivity and Performance Management. 72:532-549
PurposeService levels between public organizations in the United Arab Emirates (UAE) differ and fluctuate. Service levels were found to increase with the level of employee creative behavior (ECB), which is currently a focal point in organizational po
Autor:
Anne R. van Ewijk
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 2, Iss 3, Pp 060-074 (2014)
This article proposes the definition of and motivation for diversity (policy) as an important research topic that should be studied before focusing on diversity policy measures. As such, it strives to demonstrate the academic potential of an analytic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aeacc5a5185f4007a861c59d5d8f556c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Gender and Entrepreneurship. 11:75-98
PurposeThis paper aims to explore how gender differences in entrepreneurial intentions (EI) change when entrepreneurship education (EE) is added to the force field of macro-social stimulants and inhibitors of female EI in the particular context of th
Publikováno v:
The International Journal of Management Education
The International Journal of Management Education, Neil Marriott, 2020, 18 (3), pp.100420. ⟨10.1016/j.ijme.2020.100420⟩
The International Journal of Management Education, Neil Marriott, 2020, 18 (3), pp.100420. ⟨10.1016/j.ijme.2020.100420⟩
This sequential mixed method study explores how pedagogy affects students' entrepreneurial intentions. It outlines how positivist and constructivist educational paradigms are the basis of conventional and entrepreneurial pedagogy, and how these parad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::49baeb1b9227ef7b9b2c8cb842866650
https://hal-univ-montpellier3-paul-valery.archives-ouvertes.fr/hal-03198668
https://hal-univ-montpellier3-paul-valery.archives-ouvertes.fr/hal-03198668
Autor:
D Stelzer, MA Wörns, T Engelmann, Erika Graf, M Nguyen-Tat, L Velthuis, FJ Heil, A Arslanow, D Mainz, Matthias C. Reichert, Albert Beyer, R van Ewijk, Frank Lammert, Erik Farin-Glattacker, B Römer, J Ortner, S Volz-Schmitt, B Zwerenz, J Jäger, PR Galle, Michael Nagel, Harald Binder, G Zimper, L Bogatyreva, U Fichtner
Publikováno v:
DGVS Digital: BEST OF DGVS.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.