Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"R, Pérez Villegas"'
Autor:
E. Villalobos-Alarcón, M. Guerrero-Faquíez, R. Pérez-Villegas, A. Avendaño-Veloso, A. Ceballos-Morales, J. Ortiz-Contreras, C. Parra-Ponce
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 12, Iss 1, Pp 43-46 (2009)
Introducción. Si consideramos que todos los estudiantes no son iguales y aprenden de manera diferente, es necesario identificar sus estilos de aprendizaje (EA) y las metodologías que faciliten el proceso enseñanza-aprendizaje. Este estudio pretend
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a29dbe898854b5a86c5b489a4759550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Villalobos-Alarcón, M. Guerrero-Faquíez, R. Pérez-Villegas, A. Avendaño-Veloso, A. Ceballos-Morales, J. Ortiz-Contreras, C. Parra-Ponce
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 12, Iss 1, Pp 43-46
Introducción. Si consideramos que todos los estudiantes no son iguales y aprenden de manera diferente, es necesario identificar sus estilos de aprendizaje (EA) y las metodologías que faciliten el proceso enseñanza-aprendizaje. Este estudio pretend
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc0eddbf01ba4d3a8313bc545ded992c
Autor:
M, Bundó Vidiella, J, Aubà Llambrich, J, Massons Cirera, M C, Trilla Soler, R, Pérez Villegas, A M, Pérez del Campo
Publikováno v:
Atencion primaria. 17(1)
To find the prevalence of depression and the level of anxiety in a group of patients with diabetes mellitus type II (DM); to compare the presence of psychiatric pathology with different variables and contrast the diabetic group's results with those o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.