Zobrazeno 1 - 10
of 5 266
pro vyhledávání: '"R, Novick"'
Autor:
Linn, Robert L.
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1987 Apr 01. 12(1), 11-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1164623
Autor:
Feldt, Leonard S., Hogg, Robert V.
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1987 Apr 01. 12(1), 7-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1164622
Autor:
Lindley, D. V., Novick, Melvin R.
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1987 Apr 01. 12(1), 21-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1164624
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1987 Apr 01. 12(1), 27-31.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1164625
Autor:
Angoff, William H.
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1987 Apr 01. 12(1), 3-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1164621
Autor:
Olkin, Ingram
Publikováno v:
Journal of Educational Statistics, 1987 Apr 01. 12(1), 1-2.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1164620
Autor:
Rozeboom, William W.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 1969 Jan 01. 6(1), 112-116.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1162101
Autor:
Lindsay R. Druskin, Danielle R. Novick, Kelly A. Smith, Andrea Chronis-Tuscano, Nicholas J. Wagner, Stephanie Pham, Hailey M. Fleece, Christina M. Danko, Kenneth H. Rubin
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionBehavioral inhibition (BI) is a temperamental trait characterized by a bias to respond with patterns of fearful or anxious behavior when faced with unfamiliar situations, objects, or people. It has been suggested that children who are inh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ceab7b81164b478a92bf89beadf831f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T St Pierre
Publikováno v:
The American Journal of Evaluation. 21:399-401