Zobrazeno 1 - 10
of 766
pro vyhledávání: '"R, Jago"'
Autor:
A. Verdonschot, M. R. Beauchamp, T. A. Brusseau, M. J. M. Chinapaw, L. B. Christiansen, A. Daly-Smith, N. Eather, S. J. Fairclough, G. Faulkner, L. Foweather, A. García-Hermoso, A. S. Ha, N. Harris, T. Jaakkola, R. Jago, S. G. Kennedy, N. J. Lander, C. Lonsdale, Y. Manios, E. Mazzoli, E. Murtagh, N. Nathan, P. J. Naylor, M. Noetel, B. O’Keeffe, G. K. Resaland, N. D. Ridgers, K. Ridley, N. Riley, R. R. Rosenkranz, S. K. Rosenkranz, A. Sääkslahti, S. M. Sczygiol, T. Skovgaard, E. M. F. van Sluijs, J. J. Smith, M. Smith, G. Stratton, J. Vidal-Conti, C. A. Webster, E. S. Young, D. R. Lubans
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 21, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Teachers are recognized as ‘key agents’ for the delivery of physical activity programs and policies in schools. The aim of our study was to develop and evaluate a tool to assess teachers’ capability, opportunity, and motivat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc37b441655d4a0aa43fae08a7638430
Autor:
Z Toumpakari, S. Valerino-Perea, K. Willis, J. Adams, M. White, M. Vasiljevic, L. Ternent, J. Brown, M. P. Kelly, C. Bonell, S. Cummins, A Majeed, S. Anderson, T. Robinson, V. Araujo-Soares, J. Watson, I. Soulsby, D. Green, F. F. Sniehotta, R. Jago
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract Background There is limited evidence on what shapes the acceptability of population level dietary and active-travel policies in England. This information would be useful in the decision-making process about which policies should be implement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b061f648970442bb8665b264a22b8182
Autor:
L. von Klinggraef, R. Dugger, A. D. Okely, D. Lubans, R. Jago, S. Burkart, R. G. Weaver, B. Armstrong, C. D. Pfedderer, M. W. Beets
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 1-5 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a5fb93ea3bf42e1ad6c06045ff05b02
Autor:
L. von Klinggraeff, R. Dugger, A. D. Okely, D. Lubans, R. Jago, S. Burkart, R. G. Weaver, B. Armstrong, C. D. Pfledderer, M. W. Beets
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Background Pilot/feasibility studies play an important role in the development and refinement of behavioral interventions by providing information about feasibility, acceptability, and potential efficacy. Despite their importance and wide-sp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/165ecfeeb72a47af89f9bb141477c998
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-7 (2020)
Abstract Background This paper aims to explore change in BMI z-score through childhood and the association between parent BMI and child BMI z-score. This is important to understand for the development of effective obesity interventions. Methods Data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4da2424c469b48d39d47f227d7a87d49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. J. Sebire, M. J. Edwards, J. M. Kesten, T. May, K. J. Banfield, E. L. Bird, K. Tomkinson, P. Blair, J. E. Powell, R. Jago
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 16, Iss 1, Pp 1-13 (2016)
Abstract Background The Bristol Girls Dance Project was a cluster randomised controlled trial that aimed to increase objectively measured moderate-to-vigorous physical activity (MVPA) levels of Year 7 (age 11–12) girls through a dance-based after-s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/587985ab529c4aa495bc0d6200552340
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.