Zobrazeno 1 - 10
of 604
pro vyhledávání: '"R, HEIMER"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Журнал инфектологии, Vol 3, Iss 1, Pp 39-44 (2014)
With the aim of an evaluation of the prevalence of non-AIDS-defining illnesses and causes of death in HIVinfected patients 111 medical records of subjects admitted to the specialized hospitals in St. Petersburg in 2001–2008,were analyzed retrospect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f35f3b25dc9d4e059ffe0e2c4d459b60
Autor:
Nour Itani, Mauricio Ortega, Vanishree Rajagopalan, Hafasa Mojaddidi, Sarah Lewis, Susan R. Heimer, Catherine Nang, Jennifer Van, Tara Jenkins, Baljinder Kaur, Courtney Mac Donald
Publikováno v:
Pharmacy Education. 21:169-177
Objectives: The aim of this study was to examine whether an additional year of experiential training fosters the development of professional behaviours in pharmacy students. Surveyed cohorts included experiential year one (EY1) and two (EY2) students
Autor:
Victoria R. Heimer-McGinn, Sean G. Trettel, Brendon Kent, Amrita N. Singh, Rebecca D. Burwell
SummaryRepresentation of the context in which events occur is essential for episodic memory. Yet context is also important for other cognitive processes including, for example, making decisions, sequencing behavior, and associative learning. The rode
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::904fd66772f41ce35372e0415dea1379
https://doi.org/10.1101/2022.06.23.497405
https://doi.org/10.1101/2022.06.23.497405
Publikováno v:
Annals of Emergency Medicine. 80:S76-S77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Judith Nicole T. Dayaw, Brittany M. Hemmer, Victoria R. Heimer-McGinn, Victoria L. Templer, Taylor B. Wise
Publikováno v:
Learning & behavior
Human studies suggest that healthy social relationships benefit cognition, yet little is known about the underlying neural mechanisms of this protective effect. In rodents, studies on acute isolation and environmental enrichment (EE) confirm the impo