Zobrazeno 1 - 10
of 6 126
pro vyhledávání: '"R, Gelman"'
Autor:
Fuson, Karen C.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 1979 Nov 01. 10(5), 383-387.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/748455
Autor:
Easley,, U. A.
Publikováno v:
Educational Researcher, 1979 May 01. 8(5), 16-18.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1175067
Autor:
Kyle M. McGee Ii Lmsw
Publikováno v:
Journal of Teaching in Social Work. 32:222-224
When I was 7 years old, my father took me to the circus where I witnessed, for the first time in my life, a plate twirler. I will never forget how astounded I felt at this incredible feat that I wa...
Autor:
Easley,, U. A.
Publikováno v:
Educational Researcher, 1980 Feb 01. 9(2), 19-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1174647
Autor:
Easley, U.A.
Publikováno v:
Educational Researcher; May 1979, Vol. 8 Issue: 5 p16-18, 3p
Autor:
Shelden R. Gelman
Publikováno v:
Advances in Social Work, Vol 15, Iss 1, Pp 91-104 (2014)
The nature of social work education has changed dramatically over the course of my academic career: From the degree(s) required for a faculty position to the number of years of practice experience; from expectations for research and publication, to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e330accce2046db8397432dcdbe2267
Autor:
U. A. Easley
Publikováno v:
Educational Researcher. 8:16-18
Autor:
Elton Ho, Mark Hettick, Demetrios Papageorgiou, Adam J. Poole, Manuel Monge, Maria Vomero, Kate R. Gelman, Timothy Hanson, Vanessa Tolosa, Michael Mager, Benjamin I. Rapoport
Progress toward the development of brain–computer interfaces has signaled the potential to restore, replace, or augment lost or impaired neurological function in a variety of disease states. Existing brain–computer interfaces rely on invasive sur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b6f095d370378c5e117e1c4c723e2b8b
https://doi.org/10.1101/2022.01.02.474656
https://doi.org/10.1101/2022.01.02.474656
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.