Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"R, Fastuca"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M, Portelli, A, Militi, A, Lo Giudice, R, Lo Giudice, R, Fastuca, I, Ielo, V, Mongelli, G, Lo Giudice, A, Martintoni, M, Manuelli, A, Lucchese, R, Nucera
Considering the diagnostic capability offered by cone-beam computed tomography (CBCT), nowadays orthodontists often use this exam for treatment planning, especially in cases of impacted teeth, maxillary ipoplasia, orthognathic surgery etc. The aim of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::8a9251b68e8ad56da60d396be5a89e76
http://hdl.handle.net/11570/3126954
http://hdl.handle.net/11570/3126954
Publikováno v:
European journal of paediatric dentistry. 18(1)
The present study aimed to evaluate the cephalometric effects of a headgear anchored to the deciduous second molars in the early mixed dentition.Study design: The study followed a retrospective longitudinal design and enrolled 31 consecutive patients
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.