Zobrazeno 1 - 10
of 445
pro vyhledávání: '"R, Drost"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Conde, Brianna Miles, Derek R. Drost, Norman J. Wickett, Matias Kirst, Christina A. Finegan, Matthew G. Johnson, Paul Szewczyk, Geoffrey Chang, Henry W. Schmidt, Timothy A. Martin, Christopher Dervinis, Gary F. Peter, Faride Unda, J. Gordon Burleigh, Carlos A. Gonzalez-Benecke, Shawn D. Mansfield, Aaron P. McGrath, Cíntia L. Ribeiro, Evandro Novaes, Kelly M. Balmant
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
Significance Flowering plants exhibit exceptional diversity of form and stature. Their ability to achieve great heights is supported in part by their water-conducting specialized cells, the vessel elements, which have gradually evolved and resulted i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bryan R. Drost, Anita C. Levine
Publikováno v:
Journal of Education. :002205742110387
Research consistently shows that solid assessment designs lead to better student learning outcomes. The development of well-designed assessments presents a challenge to preservice teachers in their attempts to master the process and to the teacher ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.