Zobrazeno 1 - 10
of 394
pro vyhledávání: '"R, Aragón"'
Autor:
J. L. Pastor, J. Mulas, R. Tomás, G. Herrera, J. A. Fernández-Merodo, M. Béjar-Pizarro, L. Jordá, J. C. García López-Davalillos, R. Aragón, R. M. Mateos
Publikováno v:
Proceedings of the International Association of Hydrological Sciences, Vol 382, Pp 663-667 (2020)
Two earth fissures appeared in Murcia province (southeastern Spain) after the flood occurred because of a heavy downpour on 28 September 2012. In this area, located within the Guadalentín Valley, up to 212 L m−2 was reported that day. More tha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acd4f97f7cfe4b7681a05941313bec46
Autor:
Meghan E. Bathgate, Oriana R. Aragón, Andrew J. Cavanagh, Jonathan K. Waterhouse, Jennifer Frederick, Mark J. Graham
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Abstract Background Evidence-based teaching, such as active learning, is associated with increases in student learning and engagement. Although many faculty are beginning to adopt innovative practices, traditional lecture-based teaching tends to domi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2045e0f2c94414b9cb323e77c58b0c9
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
A formidable challenge to the research of non-verbal behavior can be in the assumptions that we sometimes make, and the subsequent questions that arise from those assumptions. In this article, we proceed with an investigation that would have been pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75bf45874c8b48a0a44fdd37e7d66e76
Autor:
Mary F. Durham, Oriana R. Aragón, Meghan E. Bathgate, Aiyana Bobrownicki, Andrew J. Cavanagh, Xinnian Chen, William M. Trochim, Jonathan K. Waterhouse, Mark J. Graham, Brian A. Couch
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 21, Iss 2 (2020)
The Summer Institutes on Scientific Teaching (SI) is a faculty development workshop in which science, technology, engineering, and mathematics (STEM) instructors, particularly from biology, are trained in the Scientific Teaching (ST) pedagogy. While
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d88c77c9d00d4a05a9a523c073b2d713
Autor:
R. Doña-Jaimes, J.A. García-Espinoza, N.E. Basurto Acevedo, N.A. Lechuga-García, M.J. López Juárez, R. Aragón-Soto
Publikováno v:
Revista Médica del Hospital General de México, Vol 81, Iss , Pp 1-5 (2018)
Introduction: Inguinal hernia repair is one of the most common surgeries performed worldwide by general surgeons. More than 750,000 inguinal hernia repairs are performed each year in the United States. Complications of inguinal or femoral hernia are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9160e71be35d443c9b1201baef620bee
Publikováno v:
Actas Dermo-Sifiliográficas, Vol 112, Iss 3, Pp 274-275 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f5726160c314454a41a4edc46175c52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.