Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Quy, Katie"'
Autor:
Quy, Katie
Although a conceptually problematic construct, coping has been found to play an important role in development and wellbeing. Coping in children remains, however, a relatively sparsely researched area of study. The aim of this study was to investigate
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.573005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 10 December 2018 644:1346-1356
Autor:
Quy, Katie1 (AUTHOR) k.quy@ucl.ac.uk, Gibb, Jennifer2 (AUTHOR), Neil, Louise3 (AUTHOR), Smith, Marjorie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Sep/Oct2020, Vol. 102 Issue 5, p628-640. 13p. 7 Charts.
Understanding effects of COVID‐19 on undergraduate academic stress, motivation and coping over time.
Publikováno v:
Higher Education Quarterly; Oct2023, Vol. 77 Issue 4, p623-637, 15p
Publikováno v:
Emotional & Behavioural Difficulties; Sep2018, Vol. 23 Issue 3, p230-244, 15p, 6 Charts, 1 Graph