Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Qureshi, Shaun Peter"'
Autor:
Qureshi, Shaun Peter, Judson, Ellen, Cummins, Ciaran, Gadoud, Amy, Sanders, Karen, Doherty, Margaret
Publikováno v:
In Social Science & Medicine May 2024 348
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material for Physicians’ Conceptions of the Dying Patient: Scoping Review and Qualitative Content Analysis of the United Kingdom Medical Literature by Shaun Peter Qureshi, Derek Jones, and Avril Dewar in Qualitative Health Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b4d276b90353dcd1b581cdbbd54d5676
Autor:
Qureshi, Shaun Peter
BACKGROUND: For patients approaching the end-of-life, treatments with life-prolonging intent can be futile, wasteful, and harmful. Equally, harm may be caused by prematurely treating patients as if they are dying. In order to provide a high standard
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::162e218a10f2cf4a81255c4a77e4fb79
https://hdl.handle.net/1842/37226
https://hdl.handle.net/1842/37226
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qureshi,Shaun Peter, Rankin,Katharine
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice.
Shaun Peter Qureshi, Katharine RankinEdinburgh Medical School, University of Edinburgh, Edinburgh, United KingdomAbstract:This methodological article argues for the advantages of trainee health professionals investigating their own work contexts thro
Autor:
Qureshi, Shaun Peter
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Aug2021, Vol. 12, p923-935, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sekh Thanprasertsuk, Tanoo Jumrustanasan, Laksanaree Somboonkusolsil, Sirawit Khwanjaipanich, Jirawin Sukkee, Pasakorn Watanatada, Qureshi, Shaun Peter, Saknan Bongsebandhu-phubhakdi
Publikováno v:
Advances in Physiology Education; Jun2021, Vol. 45 Issue 2, p369-375, 7p, 2 Diagrams, 3 Charts, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.