Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Quiroz, Y.T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norton, D. J., Parra Rodriguez, M. A., Sperling, R. A., Baena, A., Guzman-Velez, E., Jin, D. S., Andrea, N., Khang, J., Schultz, A., Rentz, D.M., Pardilla-Delgado, E., Fuller, J., Johnson, K., Reiman, E.M., Lopera, F., Quiroz, Y.T.
Background: Over the past decade, visual short-term memory (VSTM) binding tests have been shown to be one of the most sensitive behavioral indicators of Alzheimer’s disease (AD), especially when they require the binding of multiple features (e.g.,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::746d8dc8282a12df62f9fd37e00c8df6
https://strathprints.strath.ac.uk/73424/1/Norton_etal_ART_2020_Visual_short_term_memory_relates_to_tau_and_amyloid_burdens.pdf
https://strathprints.strath.ac.uk/73424/1/Norton_etal_ART_2020_Visual_short_term_memory_relates_to_tau_and_amyloid_burdens.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.