Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Quirke, Mary B."'
Publikováno v:
In International Emergency Nursing July 2019 45:31-35
Autor:
O'Toole, Jacqueline, Ingram, Shirley, Kelly, Niamh, Quirke, Mary B., Roberts, Amanda, O'Brien, Frances
Publikováno v:
In The Journal for Nurse Practitioners April 2019 15(4):311-315
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexander, Denise, Quirke, Mary B., Doyle, Carmel, Hill, Katie, Masterson, Kate, Brenner, Maria
Supplemental Material, sj-pdf-1-qhr-10.1177_10497323221083744 for The Meaning Given to Bioethics as a Source of Support by Physicians Who Care for Children Who Require Long-Term Ventilation by Denise Alexander, Mary B. Quirke, Carmel Doyle, Katie Hil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9e125081e396bde28aabadaf0c884f8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Cardiac Nursing; Oct2020, Vol. 15 Issue 10, p1-11, 11p
Publikováno v:
British Journal of Nursing; 1/23/2020, Vol. 29 Issue 2, p103-110, 8p
Publikováno v:
JBI Database of Systematic Reviews & Implementation Reports; Sep2019, Vol. 17 Issue 9, p1877-1882, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Comiskey, Catherine M., O'Sullivan, Karin, Quirke, Mary B., Wynne, Ciara, Hollywood, Eleanor, McGilloway, Sinéad
BACKGROUND: In 2008, the Irish Government initiated a pilot Healthy Schools Programme based on the World Health Organization Health Promoting Schools Model among children attending schools officially designated as urban and disadvantaged. We present
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______223::cdc986dd290402ac641b5a1b4ee58986
http://eprints.maynoothuniversity.ie/6206/
http://eprints.maynoothuniversity.ie/6206/