Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Quintus, Martin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Research in Personality October 2017 70:214-228
Autor:
Lücke, Anna J1 (AUTHOR) anna.luecke@psychologie.uni-heidelberg.de, Quintus, Martin2 (AUTHOR) anna.luecke@psychologie.uni-heidelberg.de, Egloff, Boris2 (AUTHOR), Wrzus, Cornelia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Personality. Sep2021, Vol. 35 Issue 5, p690-709. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This subproject of a longitudinal study on personality development examines associations between comparison standards and daily life processes of self-esteem development.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6a2ad828b1921afa83428b4240fc20df
Autor:
Breil, Simon, Schweppe, Paula, Geukes, Katharina, Biesanz, Jeremy, Quintus, Martin, Wagner, Jenny, Wrzus, Cornelia, Nestler, Steffen, Back, Mitja
States refer to our momentary thoughts, feelings, and behaviors. Average states (aggregates across multiple time points) are discussed as a more accurate and objective measure of personality compared to global self-reports since they do not only rely
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b9b7714552d6c96b047a1bdd8b6bc452
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In the proposed study, we will determine the cues, characteristics, and predictors of relationship situations across three studies. In all three studies, we will examine the cues and characteristics of relationship situations and will test how they a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f5de4d2dfa35fc1b70e318d358962a41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.