Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Quintana, Ignacio Ojea"'
Autor:
Peters, Uwe, Quintana, Ignacio Ojea
Generics (unquantified generalizations) are thought to be pervasive in communication and when they are about social groups, this may offend and polarize people because generics gloss over variations between individuals. Generics about social groups m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.08331
Attitudes about vaccination have become more polarized; it is common to see vaccine disinformation and fringe conspiracy theories online. An observational study of Twitter vaccine discourse is found in Ojea Quintana et al. (2021): the authors analyze
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.01549
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Erkenntnis (1975-), 2018 Jun 01. 83(3), 369-389.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26706523
Publikováno v:
Journal of Philosophical Logic, 2018 Feb 01. 47(1), 17-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44858226
Autor:
Quintana, Ignacio Ojea
Publikováno v:
Erkenntnis; Jan2024, Vol. 89 Issue 1, p153-180, 28p
The polarization between people within society and social media may be significantly affected by the way individuals talk to and generalize claims about each other. This project focuses on the distribution and impact of a particular kind of linguisti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a382299b1fb4688893c09ba73c09c7c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.