Zobrazeno 1 - 10
of 14 510
pro vyhledávání: '"Quino"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zieba, Andrzej1 (AUTHOR) zieba@sum.edu.pl, Kozik, Violetta2 (AUTHOR) agata.hadrys@us.edu.pl, Suwinska, Kinga3 (AUTHOR) k.suwinska@uksw.edu.pl, Kawulok, Agata2,4 (AUTHOR) tadeusz.pluta@gmail.com, Pluta, Tadeusz2 (AUTHOR) josef.jampilek@gmail.com, Jampilek, Josef2 (AUTHOR) andrzej.bak@us.edu.pl, Bak, Andrzej2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Molecules. Sep2024, Vol. 29 Issue 18, p4337. 13p.
Autor:
Artemis Papailia
Publikováno v:
University of Bucharest Review. Literary and Cultural Studies Series, Vol 13, Iss 2, Pp 60-72 (2023)
Comics for children have a unique ability to entertain and educate young readers. Often dismissed as comical or unserious, comics are actually an important form of literature that can have a profound impact on children’s beliefs and values. This ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce990192d6bc484c98ae6c12fd5ab4ab
Autor:
Ekaterina V. Kolupaeva, Narek A. Dzhangiryan, Alexander F. Pozharskii, Oleg P. Demidov, Valery A. Ozeryanskii
Publikováno v:
Beilstein Journal of Organic Chemistry, Vol 20, Iss 1, Pp 243-253 (2024)
The possibility of functionalization of dipyrido[3,2-e:2′,3′-h]acenaphthene containing a quino[7,8-h]quinoline fragment and being a highly basic diazine analog of 1,8-bis(dimethylamino)naphthalene (“proton sponge”) has been studied for the fi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f84ea9d4031e4a4883254590020f415e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.