Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Quinnell, Rosanne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Arenas; 20240101, Issue: Preprints p1-18, 18p
Publikováno v:
Human Arenas; Sep2023, Vol. 6 Issue 3, p499-520, 22p
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2015 Nov . 77(9), 699-702.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2015.77.9.9
Publikováno v:
International Journal of Innovation in Science & Mathematics Education; 2023, Vol. 31 Issue 1, p1-14, 14p
Publikováno v:
Human Arenas
Post-COVID-19 environments have challenged our embodied identities with these challenges coming from a variety of domains, that is, microbiological, semiotic, and digital. We are embedded in a new complex set of relations, with other species, with cu
Autor:
Cross, Rebecca, Quinnell, Rosanne, Bell, Tina, Rhodes, Paul, Dancso, Zsuzsanna, Hubble, Thomas, Wardle, Glenda, Lewis, Melinda, Motion, Alice, Murphy, Dominic, Gongora, Jaime
Publikováno v:
International Journal of Innovation in Science & Mathematics Education; 2021, Vol. 29 Issue 3, p62-74, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quinnell, Rosanne
Publikováno v:
International Journal of Innovation in Science & Mathematics Education; 2019, Vol. 27 Issue 7, p1-9, 9p