Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Quinn, Siobhan"'
Autor:
Quinn, Siobhan1,2,3 (AUTHOR), Dierckx, Elizabeth2,3 (AUTHOR), Long, Tony4 (AUTHOR), Rowland, Andrew Graeme1,2,3,4,5 (AUTHOR) A.Rowland@salford.ac.uk
Publikováno v:
Comprehensive Child & Adolescent Nursing. Dec2022, Vol. 45 Issue 4, p349-367. 19p. 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 10 February 2012 76(1)
Autor:
Quinn, Siobhan
The attachment theory created by John Bowlby has had a lasting impact on our understanding of child development and more recently on adult development. The primary aim of this dissertation is to show how attachment theory can be used as a tool to inf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______223::372ce553a2127795a06272ac4afb044b
http://eprints.maynoothuniversity.ie/9656/
http://eprints.maynoothuniversity.ie/9656/
Autor:
Quinn, Siobhan
“Paracinema, Orientalism and the “Fannish Enthusiasm” of the Academy” is an analysis of how J-Horror has been celebrated by North American audiences, and how it has been constructed and critically assessed in the West. This construction refle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______497::c11467a19ca0157b638afaeb211283c2
http://summit.sfu.ca/item/9408
http://summit.sfu.ca/item/9408
Autor:
Quinn, Siobhan (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychologist. Dec2019, p5-5. 1/3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.