Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Quinn, David M."'
Autor:
Douglass, Rex W., Scherer, Thomas Leo, Gannon, J. Andrés, Gartzke, Erik, Lindsay, Jon, Carcelli, Shannon, Wilkenfeld, Jonathan, Quinn, David M., Aiken, Catherine, Navarro, Jose Miguel Cabezas, Lund, Neil, Murauskaite, Egle, Partridge, Diana
How do international crises unfold? We conceptualize of international relations as a strategic chess game between adversaries and develop a systematic way to measure pieces, moves, and gambits accurately and consistently over a hundred years of histo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.07081
Autor:
Quinn, David M.
Publikováno v:
free to MU campus, to others for purchase.
Thesis (Ph. D.)--University of Missouri-Columbia, 1999.
Typescript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 162-171). Also available on the Internet.
Typescript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 162-171). Also available on the Internet.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/mo/fullcit?p9946322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sociology of Education, 2019 Oct 01. 92(4), 386-403.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48588745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quinn, David M., Kim, James S.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2018 Jun 01. 40(2), 196-218.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44983427
Autor:
Quinn, David M., Kim, James S.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2017 Dec 01. 54(6), 1187-1220.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26642035
Autor:
Kim, James S., Burkhauser, Mary A., Quinn, David M., Guryan, Jonathan, Kingston, Helen Chen, Aleman, Kirsten
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2017 Oct 01. 52(4), 443-467.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26622518
Autor:
Quinn, David M.
Publikováno v:
Educational Researcher, 2017 Oct 01. 46(7), 397-411.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44971873
Publikováno v:
Educational Researcher, 2016 Nov 01. 45(8), 443-453.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44971838