Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Quinlivan, Kathleen"'
Autor:
Quinlivan, Kathleen Anne
This thesis explores what's possible in terms of affirming sexual diversity in two New Zealand case study schools, Takehe High School and Kereru Girls' College, between 1996 and 1998. The research process was characterised by a number of shifts that
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10092/5918
Autor:
Quinlivan, Kathleen Anne
This thesis comprises part of a parallel study currently being undertaken with a gay male researcher. It investigates the secondary school experiences of lesbian and gay youth and the ways in which these experiences affected young lesbians coming to
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10092/2096
Autor:
Allen, Louisa, Quinlivan, Kathleen, Aspin, Clive, Sanjakdar, Fida, Brömdal, Annette, Lou Rasmussen, Mary
Publikováno v:
Qualitative Research Journal, 2014, Vol. 14, Issue 2, pp. 119-133.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QRJ-08-2013-0047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Latham, Rob, Conway, Melissa, Yaszek, Lisa, Wilson, Wesley W., Brett, Jeremy, McKitterick, Christopher, Beckler, Kendra, Weaver, Paul, Bundy, Gene, Quinlivan, Kathleen, Combs, Michele, Down, Nancy, Whitehead, Thomas M., Samuelson, Todd, Coker, Catherine, Brodsky, Marc, Hilder, Sara, Boyd, Melanie, Toolis, Lorna, Sawyer, Andy, Bonacker, Maren, Barceló, Miquel, Gyger, Patrick J., Margot, Jean-Michel
Publikováno v:
Science Fiction Studies, 2010 Jul 01. 37(2), 161-190.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25746405
Publikováno v:
American Libraries, 1998 Feb 01. 29(2), 31-31.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25634824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quinlivan, Kathleen1 (AUTHOR) kathleen.quinlivan@canterbury.ac.nz, Rasmussen, Mary Lou2 (AUTHOR), Aspin, Clive3 (AUTHOR), Allen, Louisa4 (AUTHOR), Sanjakdar, Fida2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Jul2014, Vol. 35 Issue 3, p393-404. 12p.