Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Quilaqueo, Daniel"'
Autor:
Quilaqueo, Daniel, Torres, Héctor
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-7, 7p
Publikováno v:
Frontiers in Psychology. 14
Even though Mapuche people represent the largest indigenous population in Chile, the “logic of double rationality” in their educational knowledge and its link with acculturation dynamics, has been scarcely studied. The aim of this study was to ex
Publikováno v:
Chungara: Revista de Antropología Chilena, 2014 Apr 01. 46(2), 271-283.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24588286
Autor:
QUILAQUEO, DANIEL1 dquilaq@uct.cl, SARTORELLO, STEFANO2 stefano.sartorello@ibero.mx
Publikováno v:
Alpha: Revista de Artes, Letras y Filosofía. Dec2018, Issue 47, p47-61. 15p.
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 42 Núm. 2 (2016); 269-284
Estudios Pedagógicos; Vol. 42 Núm. 2 (2016); 269-284
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 42, Issue: 2, Pages: 269-284, Published: 2016
Estudios Pedagógicos; Vol. 42 Núm. 2 (2016); 269-284
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 42, Issue: 2, Pages: 269-284, Published: 2016
This article explores the construction of professional identity of teachers trained in Basic Intercultural Pedagogy to work in a Mapuche context. The construction and re-construction of identity presents challenges that are associated with the contex
Publikováno v:
Universum; 2017, Vol. 32 Issue 1, p159-173, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saavedra, Esteban, Quilaqueo, Daniel
Publikováno v:
Educacao e Pesquisa; 2021, Vol. 47, p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CHUNGARA
Artículos CONICYT
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Chungará (Arica), Volume: 46, Issue: 2, Pages: 271-284, Published: 2014
Artículos CONICYT
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Chungará (Arica), Volume: 46, Issue: 2, Pages: 271-284, Published: 2014
Este artículo expone saberes educativos mapuches que forman parte de la educación familiar. El objetivo es contribuir con el debate epistémico de contenidos educativos indígenas de educación intercultural, para superar su desconocimiento en escu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3fadd230e5bf04ad6dc20a3d26a22c56