Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Question banks"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background Online question banks are the most widely used education resource amongst medical students. Despite this there is an absence of literature outlining how and why they are used by students. Drawing on Deci and Ryan’s self-determin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f3eeccce2544a7884f7e5d28376a541
Autor:
Oleg Sychev
Publikováno v:
Computers, Vol 13, Iss 6, p 144 (2024)
Modern advances in creating shared banks of learning problems and automatic question and problem generation have led to the creation of large question banks in which human teachers cannot view every question. These questions are classified according
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fa07edabe064cedbb8d34349b085134
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alice Huang, Dale Hancock, Matthew Clemson, Giselle Yeo, Dylan Harney, Paul Denny, Gareth Denyer
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 29, Iss 0, Pp 1-25 (2021)
Production of high-quality multiple-choice questions (MCQs) for both formative and summative assessments is a time-consuming task requiring great skill, creativity and insight. The transition to online examinations, with the concomitant exposure of p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65e5a3a6885c43d0923f7ad4e514958c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Background The number of resources available to medical students studying a degree in medicine is growing exponentially. In addition to traditional learning resources such as lectures and textbooks, students are increasingly using e-learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e686ecc563445c7967b9b1ffc25ea79
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology February 2022 86(2):e61-e63