Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Quek Khiok Seng"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toh Pee Choon, Toh Tin Lam, Ho Weng Kin, Jaguthsing Dindyal, Tay Eng Guan, Leong Yew Hoong, Romina Ann Soon Yap, Quek Khiok Seng
Publikováno v:
Mathematical Problem Solving ISBN: 9783030104719
This chapter investigates which key factors contributed to or impeded sustainability of a Mathematics Problem Solving teaching innovation that was implemented in four schools in Singapore. Recognizing that sustainability of teaching innovations invol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::82e0dc0d1d8e3ebd56fce5b2de33ac94
https://doi.org/10.1007/978-3-030-10472-6_15
https://doi.org/10.1007/978-3-030-10472-6_15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative Education. Jan2008, Vol. 38 Issue 1, p71-86. 16p. 4 Charts.
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative and International Education. 38:71-86
This study attempts to uncover the beliefs regarding various aspects of creativity among trainee‐teachers in Hong Kong and Singapore. Trainee‐teachers from Hong Kong (N = 188) and Singapore (N = 127) completed a questionnaire on beliefs about cre
Autor:
Quek Khiok Seng, Soh Kay Cheng
Publikováno v:
Studies in Educational Evaluation. 27:331-340
Autor:
Leong, Yew Hoong, Tay, Eng Guan, Toh, Tin Lam, Yap, Romina Ann Soon, Toh, Pee Choon, Quek, Khiok Seng, Dindyal, Jaguthsing
Publikováno v:
Professional Development of Mathematics Teachers; 2017, p189-208, 20p
Autor:
Fan, Lianghuo, Quek, Khiok Seng, Koay, Phong Lee, Ng, Juliana, Pereira-Mendoza, Loinel, Yeo, Shu Mei, Tan-Foo, Kun Fong, Teo, Soh Wah, Zhu, Yan
Educational researchers and practitioners have in recent years paid mounting attention to the importance of new assessment (or the so-called alternative assessment) strategies in Mathematics instruction to better reflect the new desired educational g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::0a697dca05d1c296ec475d6ef7e914b9
https://eprints.soton.ac.uk/174457/
https://eprints.soton.ac.uk/174457/
Autor:
Leong, Yew Hoong, Tay, Eng Guan, Toh, Tin Lam, Quek, Khiok Seng, Toh, Pee Choon, Dindyal, Jaguthsing
Publikováno v:
Posing & Solving Mathematical Problems; 2016, p309-325, 17p