Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Queiroz Anna C. M."'
In networked virtual reality (VR), user behaviors, individual differences, and group dynamics can serve as important signals into future speech behaviors, such as who the next speaker will be and the timing of turn-taking behaviors. The ability to pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.02896
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Queiroz, Anna C. M., Blair, Kristen, Bailenson, Jeremy, Thille, Candace, Schwartz, Daniel, Wagner, Anthony D., Brunskill, Emma
The literature, institutional reports, and market projections indicate considerable changes in work's nature, dynamics, and relationships. These changes are already influencing the offers of formal education and requiring new skills to keep people em
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3742aac937d4ce805bfd78d92674fd72
Autor:
Fauville, Géraldine1 gfauvill@stanford.edu, Queiroz, Anna C. M.1, Woolsey, Erika S.2, Kelly, Jonathan W.3, Bailenson, Jeremy N.1
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/13/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-13. 13p.
Publikováno v:
2022 8th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collaço, Elen, Kira, Elisabeti, Sallaberry, Lucas H, Queiroz, Anna C. M., Machado, Maria A. A. M., Crivello Jr, Oswaldo, Tori, Romero
Publikováno v:
Journal of Dental Education; Apr2021, Vol. 85 Issue 4, p589-598, 10p