Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Quayle, Julieta"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Faisal-Cury, Alexandre *, Menezes, Paulo Rossi, Quayle, Julieta, Matijasevich, Alicia, Diniz, Simone Grilo
Publikováno v:
In The Journal of Sexual Medicine May 2015 12(5):1212-1220
Autor:
Araya, Ricardo, Rossi Menezes, Paulo, Claro, Heloísa Garcia, Brandt, Lena R., Daley, Kate L., Quayle, Julieta, Diez-Canseco, Francisco, J. Peters, Tim, Cruz, Daniela Vera, Toyama, Mauricio, Aschar, Suzana, Hidalgo-Padilla, Liliana, Martins, Hellen, Cavero, Victoria, Rocha, Thais, Scotton, George, Fernandes, Ivan Filipe de Almeida Lopes, Begale, Mark, C. Mohr, David, Miranda, J. Jaime
¿Cuál es el efecto de una intervención digital de 6 semanas sobre los síntomas de depresión de pacientes con hipertensión o diabetes en Perú y Brasil?Los hallazgos de los dos ensayos clínicos muestran que la intervención digital CONEMO reduj
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::913c99962c5049c04ea4086910ae79ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Faisal-Cury, Alexandre1,2 lim39@usp.br, Quayle, Julieta1, Marques, Tatiana1, Rossi Menezes, Paulo1, Matijasevich, Alicia1
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health. Aug2015, Vol. 14 Issue 1, p1-7. 7p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quayle, Julieta1 (AUTHOR) jquayle@uol.com.br
Publikováno v:
Counselling Psychology Quarterly. Mar2009, Vol. 22 Issue 1, p97-104. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.