Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Quattrini, R"'
The higher education scenario is constantly evolving and COVID-19 restrictions traced a demarcation line with previous behaviours and practices. Even though the European Commission spends many efforts to monitor the progresses, indicate the challenge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::555ad098f2811ad621f28cfada1758a3
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1261/2023/
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1261/2023/
Vault modelling in HBIM poses a significant challenge due to the geometrical complexity and lack of standardization of those elements. Starting from the definition of an ontology able to describe and manage different typologies of Italian Renaissance
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::1048e5be3325ddfe75b94c4435369fdd
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1271/2023/
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1271/2023/
Small and medium-sized museums have been particularly impacted by the COVID-19 pandemic, as they often have limited resources and staff to manage the challenges posed by the pandemic. In order for them to survive during the pandemic but also embracin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::02fc404cc48d8267d2bbc3ff647cf216
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1127/2023/
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1127/2023/
La digitalizzazione del patrimonio culturale è un processo multidimen-sionale necessario per salvaguardare i beni storico-artistici, per averne una cono-scenza profonda e per gestirli nel modo più completo possibile. Il caso studio presentato mostr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::eaf0e6c46227a4879b0f415bb19e181b
http://hdl.handle.net/11585/809055
http://hdl.handle.net/11585/809055
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.