Zobrazeno 1 - 10
of 1 550
pro vyhledávání: '"Quarmby A"'
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 6 (2024)
Assessment of biomechanical features whilst running on an uneven terrain plays an important role in identifying running-related injury mechanisms. However, feedback and feedforward motor responses and adaptations, an important component of gait retra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c53938918bf04b25983d791df3f2b41b
Autor:
Thomas Quarmby, Annette Stride
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0dae8ffe2b33417599888c2b5f59b1bb
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 6 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b47eae999c3745778a4230d40473fbe7
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 6 (2024)
BackgroundConsidering the neuromuscular alterations in Achilles tendinopathy (AT), sensorimotor training (SMT) might be beneficial to restore the neuromuscular capacity of the muscle-tendon complex and thereby improve patients' functions and alleviat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30d543303cf34c35afc24c4ddca4c8c3
Autor:
Serrano, Lia R., Peters-Clarke, Trenton M., Arrey, Tabiwang N., Damoc, Eugen, Robinson, Margaret Lea, Lancaster, Noah M., Shishkova, Evgenia, Moss, Corinne, Pashkova, Anna, Sinitcyn, Pavel, Brademan, Dain R., Quarmby, Scott T., Peterson, Amelia C., Zeller, Martin, Hermanson, Daniel, Stewart, Hamish, Hock, Christian, Makarov, Alexander, Zabrouskov, Vlad, Coon, Joshua J.
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics May 2024 23(5)
Autor:
Andrew Quarmby, Martin Zhang, Moritz Geisler, Tomas Javorsky, Hendrik Mugele, Michael Cassel, Justin Lawley
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 5 (2023)
IntroductionClimbing is an increasingly popular activity and imposes specific physiological demands on the human body, which results in unique injury presentations. Of particular concern are overuse injuries (non-traumatic injuries). These injuries t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f02661ddbd54250a6c42298db1adf5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2023 132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.