Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Quantità"'
Autor:
Annarosa Serpe
Publikováno v:
Didattica della Matematica, Iss 3, Pp 135-155 (2018)
L’articolo si colloca nel dibattito inerente la pratica del coding e pone l’accento sull’uso di un linguaggio di programmazione visuale, come ScratchJr, nella scuola dell’infanzia. A partire dai riferimenti normativi attuali emanati dal MIUR,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a72a2dd4c4324f5db2534b0095be16e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Massimo Donà
Publikováno v:
Nóema, Vol 0, Iss 8-1 (2017)
This text aims to describe an experience, maybe an experience of the thought as a spiritual act. This writing is both the testimony of a restless night and the arrival of a sudden intuition…of many other nights and many other intuitions. It is abou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e48ff676f1f94caeaa294157a3dc3355
Autor:
Massimo Marcuccio
Il contributo propone un possibile percorso per individuare un presupposto teorico degli approcci misti di ricerca empirica in ambito educativo. The contribution proposes a possible path to identify a theoretical basis for the mixed approaches of emp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::2d19f356e4084f4e1a800300b8cccc67
https://hdl.handle.net/11585/907622
https://hdl.handle.net/11585/907622
Autor:
Luca Gibello
Publikováno v:
In_Bo, Vol 6, Iss 3 (2015)
Having surpassed the problem of quantity, it is necessary to now address the problem of widespread quality where we have ensured, that all land surface areas be defined by an architecture project, or rather in a holistic, integrated and multidiscipli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/466a57721e3b489f8f2e66c25728471b