Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Quan, Lun"'
The formation trajectory planning using complete graphs to model collaborative constraints becomes computationally intractable as the number of drones increases due to the curse of dimensionality. To tackle this issue, this paper presents a sparse gr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.17288
Multi-robot teams have attracted attention from industry and academia for their ability to perform collaborative tasks in unstructured environments, such as wilderness rescue and collaborative transportation.In this paper, we propose a trajectory pla
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.07100
Autor:
Quan, Lun, Yin, Longji, Zhang, Tingrui, Wang, Mingyang, Wang, Ruilin, Zhong, Sheng, Xin, Zhou, Cao, Yanjun, Xu, Chao, Gao, Fei
Formation flight has a vast potential for aerial robot swarms in various applications. However, existing methods lack the capability to achieve fully autonomous large-scale formation flight in dense environments. To bridge the gap, we present a compl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.04048
For aerial swarms, navigation in a prescribed formation is widely practiced in various scenarios. However, the associated planning strategies typically lack the capability of avoiding obstacles in cluttered environments. To address this deficiency, w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.07682
The quadrotor is popularly used in challenging environments due to its superior agility and flexibility. In these scenarios, trajectory planning plays a vital role in generating safe motions to avoid obstacles while ensuring flight smoothness. Althou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.04246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.