Zobrazeno 1 - 10
of 1 007
pro vyhledávání: '"Quality of MOOCs"'
Autor:
Ucha, Chimobi R.
Publikováno v:
In Computers and Education Open 15 December 2023 5
Autor:
Chimobi R. Ucha
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 5, Iss , Pp 100147- (2023)
Despite several benefits attributed to the use of MOOCs for learning, acceptance levels remain low and studies investigating adoption and use of the technology are limited. This study draws from the literature on specific factors that influence onlin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1f664c46b1240c380bc9f1f86133d01
Autor:
Hui Chen
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2023, Vol. 18 Issue 17, p20-32, 13p
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2017 Jan 01. 75(266), 29-46.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26379345
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larouk, Omar, Garanovich, Marina. V.
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 16(03):75-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 15, Iss 1, Pp 1-14 (2018)
Abstract If MOOCs are to play a role in the future of higher education it is imperative that we critically examine how they are currently functioning. In particular, questions persist about the role MOOCs will play in the future of formal accredited
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a107c678db7e4799baa041ec4f8e34da
Autor:
Gráinne Conole
Publikováno v:
RED. Revista de Educación a Distancia, Iss 50, Pp 1-18 (2016)
Este trabajo estudia las pedagogías asociadas con los diferentes tipos de Cursos Online Masivos y Abiertos (MOOCs por sus siglas en inglés: Massive Open Online Courses). Se argumenta que el discurso actual sobre el concepto de xMOOCs (basado princi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdc572307e694b9f89fc47929df620ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.