Zobrazeno 1 - 10
of 2 607
pro vyhledávání: '"Quality in distance education"'
Autor:
Yaroshevska, Larysa1 larisayaroshevskaya75@gmail.com, Shostak, Igor2 shostakigor21021986@gmail.com, Galimska, Inna2 innasln337@gmail.com, Petliovana, Liliia3 petliovana@gmail.com, Demchenko, Olha4 olgandemch@gmail.com
Publikováno v:
Conhecimento & Diversidade. jan-mar2024, Vol. 16 Issue 41, p272-291. 20p.
Autor:
M. Almanie, Abdullah
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 17(1):95-104
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1048343
Publikováno v:
RUDN Journal of Informatization in Education, Vol 20, Iss 3, Pp 328-336 (2023)
Problem statement . During the COVID-19 pandemic, basic medical education, traditionally strictly full-time, has been remote for a full academic year. This required significant changes in the structure of approaches to learning, which led to certain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bb45615e6c4432e8c06b140e099ec23
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2023, Vol. 31, Issue 3, pp. 504-519.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-09-2022-0163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandoval-Soto, Héctor Omar1 hector.sandoval@uadeo.mx, López-Caro, Samantha Fabiola2 samanta.caro@hotmail.com
Publikováno v:
Ra Ximhai. jul-dic2022, Vol. 18 Issue 2, p119-130. 12p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lawless, Clive J.
Publikováno v:
Higher Education, 2002 Sep 01. 44(2), 257-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3447459
Autor:
Olívia Carolina de Resende Ribeiro, Nathália Helena Azevedo, Jorge Biff Neto, Elvis Magno da Silva
Publikováno v:
Meta, Vol 14, Iss 43, Pp 368-393 (2022)
This paper investigates the relationship between the competitive aspects of the resources offered to the students and the self-assessment they do about themselves. For this purpose, a survey counting 4,671 valid learners’ entries from a private Bra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92e298efce624111adbd4b5ad80d5839