Zobrazeno 1 - 10
of 325
pro vyhledávání: '"Qualitative metasynthesis"'
Publikováno v:
International Journal of Innovation Science, 2024, Vol. 16, Issue 4, pp. 683-708.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIS-07-2022-0128
Autor:
Sadie Sommer, Julie Barroso
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health, Vol 22, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract Our goal was to synthesize qualitative studies on HIV-related stigma as experienced by women living with HIV (WLWH) in the U.S. Qualitative metasynthesis techniques as developed by Sandelowski et al. (Res Nurs Health 30(1):99–111, 2007) we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c08adaa9b7d4421db98e0d22cf71a71f
Autor:
Katherine Adlington, Cristina Vasquez, Eiluned Pearce, Claire A. Wilson, Rebecca Nowland, Billie Lever Taylor, Sarah Spring, Sonia Johnson
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 23, Iss 1, Pp 1-24 (2023)
Abstract Background Pregnancy and the arrival of a new baby is a time of great transition and upheaval. Women often experience social isolation and loneliness at this time and may develop depression, particularly in the postnatal period. Qualitative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48d43b50bc104d5fac624764de8c1965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Casedy A. Thomas, Robert Q. Berry III
Publikováno v:
Journal of Mathematics Education at Teachers College, Vol 10, Iss 1 (2019)
This article uses Culturally Relevant Pedagogy (CRP) and Culturally Responsive Teaching (CRT) as the theoretical frameworks and qualitative metasynthesis as the methodological framework to synthesize qualitative research published between 1994 and Fe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/416df56c96644a168bf0580ab29fbf35
Publikováno v:
Energy Policy, 160:112669. Elsevier
EU policy recognises the importance of encouraging low-carbon retrofit among homeowners to reduce operational energy use in dwellings and mitigate climate change. Building research and policy has traditionally focused on the identification of retrofi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ea47c3832bf40ddc8a44034e76ff8b6
https://doi.org/10.1016/j.enpol.2021.112669
https://doi.org/10.1016/j.enpol.2021.112669