Zobrazeno 1 - 10
of 185 072
pro vyhledávání: '"Qualitative Assessment"'
Autor:
van Dissel, Fabio, Zahariade, George
The backreaction of quantum degrees of freedom on classical backgrounds is a poorly understood topic in theoretical physics. Most often it is treated within the semiclassical approximation with the help of various ad hoc prescriptions accounting for
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.19825
Code documentation is vital for software development, improving readability and comprehension. However, it's often skipped due to its labor-intensive nature. AI Language Models present an opportunity to automate the generation of code documentation,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.14007
Autor:
Aziz, Muhammad Abdul1 (AUTHOR), Mattalia, Giulia1 (AUTHOR), Sulaiman, Naji2 (AUTHOR), Shah, Adnan Ali3 (AUTHOR), Polesny, Zbynek2 (AUTHOR), Kalle, Raivo4 (AUTHOR), Sõukand, Renata1 (AUTHOR), Pieroni, Andrea4,5 (AUTHOR) a.pieroni@unisg.it
Publikováno v:
Environment, Development & Sustainability. Dec2024, Vol. 26 Issue 12, p29813-29838. 26p.
Autor:
Ng, Xiao Yu1 (AUTHOR) ng.xiao.yu@seri.com.sg, Peh, Gary1,2 (AUTHOR) gary.peh.s.l@seri.com.sg, Morales-Wong, Fernando3 (AUTHOR) fernandomoraleswong@gmail.com, Gabriel, Rami4 (AUTHOR) rami.gabriel@duke.edu, Soong, Poh Loong5 (AUTHOR) plsoong@gmail.com, Lin, Kun-Han5 (AUTHOR), Mehta, Jodhbir S.1,2,6 (AUTHOR) gary.peh.s.l@seri.com.sg
Publikováno v:
Cells (2073-4409). Dec2024, Vol. 13 Issue 23, p2012. 16p.
Autor:
Sitar, Siara I.1 (AUTHOR) siara.sitar@emory.edu, Yarbrough, Courtney R.2 (AUTHOR), Mataczynski, Maggie J.1 (AUTHOR), Peralta, Andrea M.2 (AUTHOR), Kan, Mary2 (AUTHOR), Crawford, Natalie D.2 (AUTHOR), Kee, Caroline2 (AUTHOR), Young, Henry N.3 (AUTHOR), Welsh, Justine W.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Use & Misuse. 2024, Vol. 59 Issue 14, p2055-2063. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.