Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Quail, Stephanie"'
Autor:
Perkes, Iain E., Morris, Richard W., Griffiths, Kristi R., Quail, Stephanie, Waters, Felicity, O’Brien, Margot, Hazell, Philip L., Balleine, Bernard W.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry Global Open Science October 2023 3(4):1062-1072
Open Educational Resources (OER) are free teaching and learning resources that use an open licence. This allows instructors to freely reuse, adapt, and remix the resources to meet their specific teaching and learning context. As OER have continued to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e3b8898ec86916127b2983a5fc3082c8
Autor:
van Timmeren, Tim1,2,3 timvantimmeren@gmail.com, Quail, Stephanie L.4, Balleine, Bernard W.4, Geurts, Dirk E. M.5, Goudriaan, Anna E.1,3,6, van Holst, Ruth J.1,3
Publikováno v:
Scientific Reports. 3/18/2020, Vol. 10 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quail, Stephanie Louise
The ability to adapt to a changing environment requires the ability to extract predictive information to guide future action. Predictive information regarding the relationship between the performance of an action, or some external stimulus, and the d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::f8d9d1ba167652dd958bc73baa8afbc7
https://hdl.handle.net/2123/18244
https://hdl.handle.net/2123/18244
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Timmeren, Tim, Quail, Stephanie L., Geurts, Dirk E.M., Balleine, Bernard W., van Holst, Ruth J., Goudriaan, Anna E.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 1 May 2018 83(9) Supplement:S233-S234
Autor:
An, Angie1 angiean@yorku.ca, Quail, Stephanie1 quailste@yorku.ca
Publikováno v:
Journal of Library & Information Services in Distance Learning. Jul-Dec2018, Vol. 12 Issue 3/4, p71-89. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.