Zobrazeno 1 - 10
of 348
pro vyhledávání: '"Qiu, Guang"'
Autor:
Guan, Ziyu, Wu, Hongchang, Cao, Qingyu, Liu, Hao, Zhao, Wei, Li, Sheng, Xu, Cai, Qiu, Guang, Xu, Jian, Zheng, Bo
Bid optimization for online advertising from single advertiser's perspective has been thoroughly investigated in both academic research and industrial practice. However, existing work typically assume competitors do not change their bids, i.e., the w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.04075
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
IntentGC: a Scalable Graph Convolution Framework Fusing Heterogeneous Information for Recommendation
The remarkable progress of network embedding has led to state-of-the-art algorithms in recommendation. However, the sparsity of user-item interactions (i.e., explicit preferences) on websites remains a big challenge for predicting users' behaviors. A
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.12377
Autor:
Zhao, Wei, Zhang, Boxuan, Wang, Beidou, Guan, Ziyu, Guan, Wanxian, Qiu, Guang, Ning, Wei, Chen, Jiming, Liu, Hongmin
We study a novel problem of sponsored search (SS) for E-Commerce platforms: how we can attract query users to click product advertisements (ads) by presenting them features of products that attract them. This not only benefits merchants and the platf
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.12375
Online advertising has been the major monetization approach for Internet companies. Advertisers invest budgets to bid for real-time impressions to gain direct and indirect returns. Existing works have been concentrating on optimizing direct returns b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.04149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As the largest e-commerce platform, Taobao helps advertisers reach billions of search queries each day via sponsored search, which has also contributed considerable revenue to the platform. An efficient bidding strategy to cater to diverse advertiser
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1806.05799
Bidding optimization is one of the most critical problems in online advertising. Sponsored search (SS) auction, due to the randomness of user query behavior and platform nature, usually adopts keyword-level bidding strategies. In contrast, the displa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1803.00259
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Measurement February 2021 169