Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Qin, Zhili"'
The dynamic nature of open-world scenarios has attracted more attention to class incremental learning (CIL). However, existing CIL methods typically presume the availability of complete ground-truth labels throughout the training process, an assumpti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.10046
Publikováno v:
In Neurocomputing 28 January 2025 615
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 15 September 2024 250
Publikováno v:
In Information Sciences September 2024 678
Publikováno v:
In Information Sciences March 2024 661
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Information Sciences May 2023 626:738-753
Autor:
Qin, Zhili, Wang, Han, Mawuli, Cobbinah Bernard, Han, Wei, Zhang, Rui, Yang, Qinli, Shao, Junming
Publikováno v:
In Information Sciences September 2022 611:464-475
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuan, Jun1 (AUTHOR), Qin, Zhili2 (AUTHOR), Huang, Haikun1 (AUTHOR), Gan, Xingdong1 (AUTHOR), Li, Shuguang3 (AUTHOR), Li, Baihai1,4 (AUTHOR) libaihai@uestc.edu.cn
Publikováno v:
Energies (19961073). Mar2023, Vol. 16 Issue 5, p2313. 15p.