Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Qin, Xingna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior December 2018 89:299-307
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qin, Xingna, Kaufman, Tessa, Laninga - Wijnen, Lydia, Zhang, Yunyun, Veenstra, D.R., Leerstoel Branje, Adolescent development: Characteristics and determinants, Leerstoel Finkenauer, Youth in Changing Cultural Contexts
Publikováno v:
Research on Child and Adolescent Psychopathology, 49(10), 1359-1371. Springer
Research on Child and Adolescent Psychopathology, 49(10), 1359. Springer New York
Research on Child and Adolescent Psychopathology
Research on Child and Adolescent Psychopathology, 49(10), 1359. Springer New York
Research on Child and Adolescent Psychopathology
Though depressive symptoms tend to increase in early adolescence, the trajectories of these symptoms may vary strongly. This longitudinal study investigated the extent to which the distinct developmental trajectories of depressive symptoms were predi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af50fa448783167e224f3b2725891528
https://research.rug.nl/en/publications/42b4f4d0-22ba-4c68-9a4f-1c0802ce7ea9
https://research.rug.nl/en/publications/42b4f4d0-22ba-4c68-9a4f-1c0802ce7ea9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qin X; Collaborative Innovation Center of Assessment Toward Basic Education Quality, Beijing Normal University, Beijing, China.; Department of Sociology, University of Groningen, Groningen, The Netherlands., Kaufman T; Department of Sociology, University of Groningen, Groningen, The Netherlands. t.m.l.kaufman@uu.nl.; Department of Pedagogy and Educational Sciences, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands. t.m.l.kaufman@uu.nl., Laninga-Wijnen L; Department of Sociology, University of Groningen, Groningen, The Netherlands., Ren P; Collaborative Innovation Center of Assessment Toward Basic Education Quality, Beijing Normal University, Beijing, China., Zhang Y; Collaborative Innovation Center of Assessment Toward Basic Education Quality, Beijing Normal University, Beijing, China., Veenstra R; Department of Sociology, University of Groningen, Groningen, The Netherlands.
Publikováno v:
Research on child and adolescent psychopathology [Res Child Adolesc Psychopathol] 2021 Oct; Vol. 49 (10), pp. 1359-1371. Date of Electronic Publication: 2021 May 13.