Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Qin, Minghao"'
Autor:
Li, Chaofan, Qin, MingHao, Xiao, Shitao, Chen, Jianlyu, Luo, Kun, Shao, Yingxia, Lian, Defu, Liu, Zheng
Large language models (LLMs) with decoder-only architectures demonstrate remarkable in-context learning (ICL) capabilities. This feature enables them to effectively handle both familiar and novel tasks by utilizing examples provided within their inpu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.15700
Although current Multi-modal Large Language Models (MLLMs) demonstrate promising results in video understanding, processing extremely long videos remains an ongoing challenge. Typically, MLLMs struggle with handling thousands of visual tokens that ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.14485
Pretrained language models like BERT and T5 serve as crucial backbone encoders for dense retrieval. However, these models often exhibit limited generalization capabilities and face challenges in improving in domain accuracy. Recent research has explo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12194
Autor:
Liu, Junxue, Ma, Wenyan, Wang, Yufei, Gu, Qinfen, Pan, Qinhe, Zong, Siyu, Qin, Minghao, Li, Jiyang
Publikováno v:
In Food Chemistry 1 February 2024 433
Autor:
Qin, Minghao1 (AUTHOR), Zong, Siyu1 (AUTHOR), Zhang, Peng1 (AUTHOR), Li, Jiyang1 (AUTHOR) lijiyang@jlu.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Materials Science. May2023, Vol. 58 Issue 18, p7559-7570. 12p. 1 Diagram, 5 Graphs.
Autor:
Qin, Minghao.
Zugl.: Stuttgart, Univ., Diss., 2005.
Externí odkaz:
http://www.bsz-bw.de/cgi-bin/xvms.cgi?SWB11759375
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.