Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Qin, Melissa"'
We introduce LexBench, a comprehensive evaluation suite enabled to test language models (LMs) on ten semantic phrase processing tasks. Unlike prior studies, it is the first work to propose a framework from the comparative perspective to model the gen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.02861
Language models have been foundations in various scenarios of NLP applications, but it has not been well applied in language variety studies, even for the most popular language like English. This paper represents one of the few initial efforts to uti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.05381
Autor:
Qin, Melissa Xiaohui1 qinxiaohui@ustb.edu.cn
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang, Shanshan, Zhang, Mingfeng, Zeng, Samuel, Huang, Yaxun, Qin, Melissa, Nasri, Ubaydah, Santamaria, Pere, Riggs, Arthur D., Jin, Liang, Zeng, Defu
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Dec 01. 117(49), 31219-31230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27005661
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qin, Melissa Xiaohui
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications; 5/17/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.