Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Qiao, Zhilei"'
Autor:
Qiao, Zhilei
Due to the rapid development of Internet communication technologies (ICTs), an increasing number of social media platforms exist where consumers can exchange comments online about products and services that businesses offer. The existing literature h
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/95983
Autor:
James, Tabitha L.1 tajames@vt.edu, Qiao, Zhilei2 qiaozl@uab.edu, Shen, Wenqi3 shenw@vt.edu, Wang, G. Alan1 alanwang@vt.edu, Fan, Weiguo3 weiguo-fan@uiowa.edu
Publikováno v:
MIS Quarterly. Sep2023, Vol. 47 Issue 3, p1177-1212. 36p. 1 Diagram, 14 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Big Data & Cognitive Computing; Oct2024, Vol. 8 Issue 10, p130, 20p
Publikováno v:
Journal of Information Systems; Fall2024, Vol. 38 Issue 3, p93-105, 13p
Publikováno v:
Asian Review of Accounting; 2024, Vol. 32 Issue 3, p491-520, 30p
Autor:
Zhou, Shihao (AUTHOR) Shihao.Zhou@gmail.com, Qiao, Zhilei (AUTHOR) qzhilei@vt.edu, Du, Qianzhou (AUTHOR) Qiand12@vt.edu, Wang, G. Alan (AUTHOR) alanwang@vt.edu, Fan, Weiguo (AUTHOR) wfan@vt.edu, Yan, Xiangbin (AUTHOR) xbyan@ustb.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems. 2018, Vol. 35 Issue 2, p510-539. 30p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.