Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Qian Xiongwen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We consider a coordinated complexity-aware 4D trajectory planning problem in this paper. A case study of multiple aircraft traversing through a sector that contains a network of airways and waypoints is utilized to illustrate the model and solution m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1501.06172
Autor:
Qian, Xiongwen, Mao, Jianfeng
In this paper, a complexity indicator for 4D flight trajectories is developed based on conflict probability. A 4D trajectory is modeled as piecewise linear segments connected by waypoints. The position of each aircraft is modeled as a 2D Gaussian ran
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1410.5031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liang, Zhe, Xiao, Fan, Qian, Xiongwen, Zhou, Lei, Jin, Xianfei, Lu, Xuehua, Karichery, Sureshan
Publikováno v:
In Transportation Research Part B July 2018 113:70-90
Publikováno v:
In Transportation Research Part C August 2017 81:18-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transportation Research Part B: Methodological. 113:70-90
We consider the aircraft recovery problem (ARP) with airport capacity constraints and maintenance flexibility. The problem is to re-schedule flights and re-assign aircraft in real time with minimized recovery cost for airlines after disruptions occur
Autor:
Qian, Xiongwen
The punctuality and efficiency of the Air Transport System (ATS) has a significant impact on the economy. In 2016, the US Passenger Carrier Delay Costs were estimated to be USD 62.55 per minute and the total US flight arrival delays amounted to over
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1392::37e88827dff931a7a3219e708408f5b8
http://hdl.handle.net/10356/73437
http://hdl.handle.net/10356/73437
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.