Zobrazeno 1 - 10
of 311
pro vyhledávání: '"Qian Jia-Ming"'
Autor:
Zhou, Mai-Geng, Bai, Ya-Min, Wang, Li-Min, Yu, Cheng-Shi, Jiang, Ying-Ying, Mao, Fan, Wei, Wen-Qiang, Chen, Wan-Qing, Zhang, Yu-Hui, Hu, Jian-Ping, Li, Zhao-Shen, Wang, Luo-Wei, Jin, Zhen-Dong, Du, Yi-Qi, Chen, Min-Hu, Xiao, Ying-Lian, Mao, Ren, Hou, Xiao-Hua, Qian, Jia-Ming, Yang, Hong, Zhou, Li-Ya, Lv, Nong-Hua, Zou, Duo-Wu, Wang, Bang-Mao, Lv, Bin, Fang, Jing-Yuan, Wu, Kai-Chun, Li, Yan-Qing, Zou, Xiao-Ping, Cheng, Zhi-Yuan, Gao, Ye, Lin, Han, Xu, Ting-Ling, Sun, Chang, Xin, Lei, Wan, Rong
Publikováno v:
In The Lancet Regional Health - Western Pacific September 2023 38
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 42, Iss 4, Pp 688-691 (2022)
Objective To review the current status and development of radiologists in the multidisciplinary team (MDT) working in a inflammatory bowel disease (IBD). Methods A nationwide questionnaire survey was conducted to investigate the general situation of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb7dc17982d946d7af6a89568608209e
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 40, Iss 9, Pp 1169-1174 (2020)
Objective To explore the inhibitory effect and mechanism of 1α,25-dihydroxyvitamin D3 [1,25(OH)2D3]on β-catenin transcriptional activity in human colon cancer cells. Methods Colon cancer cell line SW480 was treated with either 1,25(OH)2D3 (100 nmol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f184c09c5a33456f9556629fee9eeaef
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 40, Iss 5, Pp 719-722 (2020)
Objective Evaluate the learning outcoems of the flipped classroom teaching model applied to teaching of English case-discussion round for internal medicine in eight-year medical students. Methods Totally 88 eight-year clinical medical students of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b7ddbf7618c4465bd127028926cc9be
Publikováno v:
In Pancreatology March 2019 19(2):217-223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.