Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Qian Huangfu"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry Education Research and Practice. 24:478-493
Continuing motivation in science can promote science literacy, identity, and lifelong learning, which has received considerable attention. As a crucial part of the science discipline, the study on continuing motivation in chemistry has also become a
Publikováno v:
Chemistry Education: Research & Practice; 2023, Vol. 24 Issue 4, p1262-1275, 14p
Publikováno v:
Chemistry Education Research and Practice. 23:898-912
Although the chemical literature contains many studies of multimedia-based learning and teacher enthusiasm, there is a paucity of research on whether and to what extent teacher enthusiasm in video lectures affects students’ learning, especially in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu Jia, Hong-Min Liu, Jie Yang, Bei-Xi Jia, Yan-Bing Zhang, Feng-Xiao Ren, Qian-Qian Huangfu, Qiang Wang
Publikováno v:
Natural product research. 29(9)
This article marks the first report on high-performance liquid chromatography (HPLC) coupled with diode-array detection (DAD) and quadruple time-of-flight mass spectrometry (Q-TOF/MS) for the identification and quantification of main bioactive consti