Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Qian, Minghui"'
Sudden bursts of information cascades can lead to unexpected consequences such as extreme opinions, changes in fashion trends, and uncontrollable spread of rumors. It has become an important problem on how to effectively predict a cascade' size in th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.05152
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xu, Zhixuan1 (AUTHOR) zhixuan@cueb.edu.cn, Qian, Minghui2 (AUTHOR) qmh@ruc.edu.cn
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Jul2023, Vol. 11 Issue 14, p3059. 29p.
Individual differences in learners learning styles can have a significant effect on their acceptance of collaboration technologies to facilitate the sharing of learning information in technology-based collaborative learning. There is, however, a lack
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1606.00747
Publikováno v:
Nongye tushu qingbao xuebao, Vol 33, Iss 3, Pp 28-37 (2021)
[Purpose/Significance] The purpose of this study is to analyze topographic mapping industry's policies of seven main areas of China and to recognize the development obstacles. [Method/Process] Methods of textual analysis were employed to quantify and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e6e0c113908458988e29f9251914a26
Publikováno v:
Revista de Cercetare şi Intervenţie Socială / Review of Research and Social Intervention. (68):179-187
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=849373
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Development of China’s Information Resource Industry
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0a10af5ffe5e5599846ce8aaf83f3d37
https://doi.org/10.4324/9780367855277-5
https://doi.org/10.4324/9780367855277-5