Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"QUINTANA, PAMELA"'
Autor:
Quintana, Pamela1 (AUTHOR), Bouchard, Stéphane1,2 (AUTHOR) stephane.bouchard@uqo.ca, Botella, Cristina3,4 (AUTHOR), Robillard, Geneviève1 (AUTHOR), Serrano, Berenice4 (AUTHOR), Rodriguez-Ortega, Alejandro5 (AUTHOR), Torp Ernst, Mathias6 (AUTHOR), Rey, Beatriz5 (AUTHOR), Berthiaume, Maxine2 (AUTHOR), Corno, Giulia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. Jul2023, Vol. 12 Issue 13, p4525. 17p.
Publikováno v:
JHEP 0004 (2000) 016
We survey a variety of proposals for new physics at high scales that serve to relate the multitude of soft supersymmetry breaking parameters of the MSSM. We focus on models where the new physics results in non-universal soft parameters, in sharp cont
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/hep-ph/0002245
Publikováno v:
Phys.Rev. D61 (2000) 095007
Within a wide class of models, the LEP2 lower limit of 95 GeV on the chargino mass implies gluinos are heavier than $\sim$300 GeV. In this case electroweak $\tw_1\twb_1$ and $\tw_1\tz_2$ production are the dominant SUSY processes at the Tevatron, and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/hep-ph/9906233
Autor:
Caro Quintana, Pamela Andrea
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
La pràctica pedagògica es constitueix en un espai central de la tasca docent, atès que promou la concreció material de les possibilitats de millora de sistema escolar. En el cas de Xile, la normativa educacional de llarg termini ha estat progress
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27aa10b18d267f7fcf6bc29d8eaad059
http://hdl.handle.net/10803/671060
http://hdl.handle.net/10803/671060
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
QUINTANA, PAMELA1, BOUCHARD, STÉPHANE1 stephane.bouchard@uqo.ca, SERRANO, BERENICE2,3, CÁRDENAS-LÓPEZ, GEORGINA4
Publikováno v:
Revista de Psicopatologia y Psicologia Clinica. dic2014, Vol. 19 Issue 3, p197-207. 11p.
Autor:
Dumoulin, Stéphanie, Bouchard, Stéphane, Loranger, Claudie, Quintana, Pamela, Gougeon, Véronique, Lavoie, Kim L
Publikováno v:
Journal of Pain Research; Sep2020, Vol. 13, p2213-2222, 10p
Pocos estudios se han centrado en los efectos secundarios negativos generados por la inmersión con realidad virtual (RV) en poblaciones clínicas que padecen ansiedad. Estos efectos son conocidos como “cibermareos” o “cybersickness”. A parti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1500::aa61ffc8640cfb120e00c9e456bed45c