Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Q.A. Louw"'
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy, Vol 68, Iss 2, Pp 23-28 (2012)
The Alberta Infant Motor Scale (AIMS) is a norm referenced,performance based, observational tool that assesses motor developmentin infants from birth up to the age of eighteen months. The AIMS has beenwidely used by researchers and clinicians around
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bb5e3c243bc4fb39e25d964b8e90b39
Autor:
L.D. Morris, Q.A. Louw
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy, Vol 66, Iss 1, Pp 6-9 (2010)
A dequate management of procedural pain during physiotherapy management plays an important role in building a trusting relationship betweenthe burn victim and the physiotherapist, and in ensuring desirable functional outcomes. However, the burn pain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c9f4e3ab0b143c1a9c55840874d93f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.